Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Tollcia | użytkownik

imię i nazwiskoNieszka Tomalczyk adresŁódź zarejestrowany13.06.2007 @20:42:34 ostatnio na stronie05.08.2010 @00:43:37

a taka szara jestem ..

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty10 komentarze54 posty na forum0

komputer / sprzęt
podstawowy

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Red05    21.03.2009 @09:59:11
NIe jasne rozumiem , Cała okładka naprawdę fajna ... bo chodziło mi o to że cięko poprostu dopasować wizerunek do tematyki , zagadnienia . Tu raczej gdybyśmy przykładowo zakryli tytuł i mieli zgadywać od czego to podręcznik ... myśle że za 3 strzałem bym doszedł ...czyli jest OK .
Pozdrawaiam
~PellucidMind    28.04.2008 @14:58:05
Dziękuję
-McigniewOgacony    27.04.2008 @23:37:45
nie czemu tylko "napewno"
-McigniewOgacony    27.04.2008 @23:33:31
oto i dowod, sa przekorne
Nie lubia "zlosliwcow" a jednak im odpowiadaja :D
-McigniewOgacony    27.04.2008 @22:59:48
kobiety lubia zlosliwcow
-McigniewOgacony    27.04.2008 @13:17:12
dam ci rewelke na uspokojenie
-McigniewOgacony    27.04.2008 @12:44:18
mam maly nos , wiec go nie widze
Opryskliwy czy dosadny to kwestia twojej interpretacji ( lub jesli wolisz trawienia, skoro przy temacie)
-McigniewOgacony    27.04.2008 @12:29:15
"zatalo kakao" to jest na poziomie podstawowki
Mowi sie zatwardzenie, jesli juz i o nie, pod tym wzgledem, jestem bardzo wylewny :D
-McigniewOgacony    27.04.2008 @09:47:02
psychoanalityk Mcigniewa? czy poetka :D
~kamari    27.04.2008 @00:53:32
-McigniewOgacony    26.04.2008 @23:57:35
a musimy sie znac? Wystraczy ze ja sie znam ( na sztuce i kobietach) :D
~Pablonardo    20.02.2008 @22:24:03
przepraszam, że nie zrobiłem tego wcześniej, umkło mi...
+azmii    04.11.2007 @17:02:01
bardzo ciekawa galeria! taka zróżnicowana!

sobie poobserwuje
~marylausa    03.11.2007 @00:14:45
z przyjemnością ;jest to obraz na czerwonym tle twarz kobiety w welonie z róż i tajemniczy mglisty pan , ustawieni do siebie twarzami w momencie tuż przed wymarzonym pocałunkiem.Oczywiście całość ma pokazać pragnienie kobiety.Kolor, kwiaty,brak wyrazistości w twarzy mężczyzny itd są symbolami.Drugi z tej serii to srebrno popielaty obraz kobiety w pościeli-objęciach potężnego mena .Są w moim katalogu abstrakcje i Digartach.Pozdrawiam
~eba    02.11.2007 @20:18:46
PORPOSTU NEI CHCIAŁO MI SIE TMA MALOWAC , to bylo w nocy gdy to zaczalem a musialem skonczyc, no ajkso tak wyszlo
dzikeiz a konstruktywna opinie

sorry za bledy i capslocka

~eba    02.11.2007 @14:58:42
nei dziekuj tlyko ocen coś ;f
~coobra    18.09.2007 @17:51:39
Witam na DA , życzę weny twórczej

pozdrawiam i zapraszam do siebie
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt